my top priority is to have priorities


I have decided to dress in spite of myself in the coming weeks. Yes I can look good in blazers and keds but so can every other blogger in the entire internetz. I wanted to smack on as many obnoxious color patterns as I could handle in the summer weather today...and get some use out of my favorite designer item. YAY Japanese Designer Vintage! Yay!

Top: Goodwill
Skirt: Vintage Junko Koshino
Vest: Taiwanese Markets
Tights: National Wholesale Liquidators
Shoes: Cutesygirl

Also, I got a package in the mail a few minutes ago from the very epic, very cool kids at Kill City, as a part of a campaign I'm participating in. More on that in a later post.

P.S Surprise tommorow. Sorry for ze blande posts as of recent, I hath been preoccupied. As my shitty ye olde english writing indicated rather poorly.

15 comments:

The Stylish Wanderer said...

I dont quite understand this post, but thats ok because you ROCK!

gnarlitude jen said...

Awesome! I write for Kill City's blog. Can't wait to hear what you're doing for them!

Mer said...

BEEEEEYOTCH NOW YOU ARE MAKING ME WAIT FOR THE SURPRISE. I am mad.


...Not really.

Amelia said...

I looove your skirt. Ugh, why must it be vintage Japanese designer? Ooh, now I'm excited for the surprise. I'm pretty sure "ze" is the German pronunciation of "the," not the Old English version--although, I guess it could be the "Shitty Old English" version. lol.

The Clothes Horse said...

Rad skirt. Fun fashion is so much better than classic or chic!

bewkworm said...

that amelia chick is right, baron von dipshit. or should i say the countess of dipshit. i can't tell, cuz you make no fucking sense. also, it takes you and hour and half to get a dumb joke. just putting that out there.

Arabelle said...

fuck you abigail. no birthday onigiri for you!

la petite fashionista said...

LOVE the outfit. definitely taking a creative more editorial route & it def works for you:)

xoxo

Wendy said...

I totally need some new stuff to spice up my outfits. And couldn't get any better because I received your swap package today! Thanks so much Arabelle for the amazing stuff!

Biianca said...

oooh what did you get from kill city?
I must know
Great outfit! you look very cool!

Mike said...

great skirt!
and those shoes are absolutely killer

keira antoia rose said...

sweet skirt.
You can mix patters so well and I'm soooo jealous of you for it.
grrrr...

xoxo Isabella Clarisse xoxo
www.tasteoffashionkar.blogspot.com

Ashlee said...

i love the color clash.

and your blog

cindiasaurus said...

that skirt = love.

emily said...

i love this outfit! i didn't realize that we were the same age until today. or i DID realize it, but forgot. haha, i'm not sure which one it is.